10 Ağustos 2013 Cumartesi

Sizinle kendi yaşamış olduğum bir geceyi anlatmak istiyorum. Bundan yaklaşık 10 yıl önceyddi yaşım 14'dü bir gece köyde dedemle oturup sohbet ederken laf dedemin çocukluğuna geldi. Ben hemen sordum dede küçükken yaşadığın gizemli olay varmı diye demez olaydım. Dedem meğer sır küpüymüş. Adamın başından geçmeyen kalmamış. 
Dedem benim bu heyecanlı soruma karşılık başladı anlatmaya o anlattıkça ben de korkmaya başladım.  Aklımdan geçen tek düşünce  bu gece nasıl yatacağım. Oluyrdu. Çünkü hep üç harflileri anlattı birde çocuğum tuvalete bile gidemez oldum. Neyse gece herkes evine gittiğinde ben odamda bir sağa bir sola dönmeye başladım. Uyku gözüme girmiyordu. Bir ara dalar gibi olurken
Kulağıma bir ses ilişti tın tın tın diye, ne olduğunu anlamaya çalışırken dedemin anlattığı hikaye aklıma geldi. Bir gece üç harfliler ahırda tenekelere vurup kaçıyorlarmış. Aha dedim geldiler. Hemen nas ve felak okudum ama nafile, ses kesilmiyordu. Bir cesaret çatıya çıkıp bakacaktım. 
Yataktan yavaşça kalktım. Kapıyı araladım birde ne göreyim ışık yanıyor. İyice korkmaya başladığım sırada birde kapı açılmaz mı gıcırt aha bayılıyorum demeye kalmadı eniştem çıktı. Benden soğuk bir ter boşaldı sonra enişteme durumu anlattım. Çatıya çıktık. Birde ne göreyim tın tın tın sesi bizim harç yapmak için kullandığımız tenikeden geliyor. Rüzgar deydikçe sallanıyormuş.
İşte merakımın bana bedeli bir gece uykusuz kalmak oldu. Sizde de böyle gizemli olay varsa lütfen paylaşın okuyalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder